marți, 26 iulie 2011

I'm going crazy again

In weekend, fratele meu a fost plecat. Cand am aflat ca va pleca m-am bucurat si m-am bucurat si cele 3 zile cat a fost liniste in casa ... si am putut sa fac PUTINA curatenie si sa se mentina asa.

A fost bine. Se putea si mai bine, pentru ca nici R nu e grozav cu ordinea.

Da, urmeaza sa ma plang din nou. Dar chiar am ajuns (IAR) la capatul rabdarii.

Ma batea la cap ca daca ii dau dulap calumea nu mai arunca haine prin casa. Aiurea! I-am dat si ghici ce gasesc pe canapea in sufragerie, pe masa in sufragerie, langa pat in dormitor ... chiloti (probabil folositi), sosete, tricouri puturoase. Ce fac? De obicei le adun si i le las pe biroul lui sau pe tastatura. Alta data i le trantesc in dulap.

Sambata am facut lasagna pe care v-am aratat-o (si descris-o :D). Normal ca am murdarit aragazul. El era deja murdar, necuartat de cel putin 1 saptamana, pentru ca baietii sunt incompetenti si lenesi .... si probabil se asteapta ca eu sa fac totul, in timp ce ei stau cu fundul in scaun, in fata PCului.
Asa ca am zis ca nu-l curat, chiar daca acum am contribuit si eu la mizerie.

Inainte de a pleca, fratele meu a avut grija sa adune vase timp de 2 zile, pe care sa nu le spele. Curate au ramas doar: o farfurie mare, un platou, o furculita, un cutit si cateva linguri. In rest toate erau murdare, asezate de mine langa chiuveta, ca eu sa-mi pot spala vasele.
Deci murdaria a stat acolo miercuri, joi, vineri si sambata. Probabil nu va imaginati, dar incepusera sa PUTA!
Asa ca n-am mai rezistat si AM PIERDUT O ORA INTREAGA chinuindu-ma sa spal niste vase pe care NU EU TREBUIA SA LE SPAL!!! Fiind de 4 zile, va dati seama ca a fost greu, mizeria fiind foarte atasata de farfurii si se tinea bine :|.
Normal, le-as fi spalat in maxim 10 minute ... dar erau uscate!

R s-a gandit sa mearga la peste, din nou, a 4a oara in 7 zile. Si eu ma rog de el sa mergem si noi o zi la gratar. La telefon vorbea cu M si ii zicea "duminica ploua, mergem maine". Si apoi cand l-am auzit ca iar ma abandoneaza pentru niste nenorociti de pesti ... i-am zis ca mi-a promis ca mergem si noi la gratar. Ghici ce mi-a raspuns ... "mergem duminica". Mda! "Ai zis ca duminica ploua!!!". Si baga el vrajeli ... m-am suparat foarte tare pe el.

Cand s-a intors acasa (a plecat la 4.30 si s-a intor la 22:00!!) i-am zis: "eu am spalat vasele, am dus gunoiul (care si el era adunat "frumos de cateva zile" ... baieti prosti si incompetenti) si am facut mancare. te rog sa cureti tu aragazul". A zis ca il curata, dupa ce mananca.
Dupa ce a mancat a ramas tot la PC, au trecut inca vreo 2 ore si a zis ca il spala a doua zi ca ii e prea somn si e tarziu.
Duminica nu, ieri nu. Azi e marti si aragazul plange in continuare, iar eu imi smulg parul din cap.

I-am zis acum 30 minute: "ai zis de 3 zile ca speli aragazul. te-am rugat frumos. cand ai de gand sa faci treaba asta?". zice: "dupa ce ma barberesc, daca mai am timp". CLAR!!!

Cel mai tare ma oftica faptul ca el comenteaza despre altii (altii fiind fratele meu) ca sunt dezordonati, mizerabili, lenesi, comozi. Dar el?
Eram la ziua tatalui lui si am ajuns cumva sa discutam problema "fratele". Si era si el, ca si mine, tare inversunat si sustinea sus si tare cat de lenes e. Am zis ca ma abtin sa comentez de fata cu parintii lui, dar nu mai aveam mult si dadeam si asta afara.
Nici el nu-si spala vasele cand trebuie si nici macar nu le duce in bucatarie dupa ce termina. El isi arunca hainele peste tot, in timp ce fratele meu si le arunca doar la el in camera (unde sta singur, nu cum e R, care imparte camera cu mine). Nici el nu pune mana pe aspirator sau pe carpa cand vede ca e nevoie. Nici el nu curata masa de firmituri sau mai stiu eu ce mizerii si "lipiciozitati" mai lasa ei pe blaturi.

Asta ma oftica si mai mult decat faptul ca nu face treaba.
Nu stiu ce sa mai fac. M-am saturat!!! Nu mai suport baietii.
Cred ca dupa ce pleaca fratele meu din tara, daca R nu se ordoneaza si nu pune mana la treaba il trimit inapoi la mama lui, sa invete sa fie harnic si sa nu mai fie ipocrit si mincinos. Sa arate ca ii pasa de mine.

De vreo 2 saptamani si pana pleaca fratele, eu fac greva. Fac ceva treaba doar daca e absolut necesar (daca incepe sa miroasa sau mai e un pic si apar miscatori si miscatoare). Atat! Si nu le mai fac mancare! 
GREVA!!!!

2 comentarii:

  1. Pai, da, daca mama lui nu l-a invatat? :P Sa-l trimiti la ea sa-i mai predea cate ceva din ale curateniei. ;)
    Menajeaza-te si tu, fa greva in continuare, fa ce vrei, dar incearca sa nu te enervezi prea mult, ca te seaca de energie si e pacat. Fii si tu indiferenta si daca ei comenteaza, fii si mai indiferenta. E si asta o metoda, imita ceata (scria intr-o carte), care te invaluie de peste tot si nu te lasa sa vezi prea multe in jurul tau. Adica, prin indiferenta iti dezarmezi adversarul. El zice: "Nu-i mancare...", tu zici: "Da, am vazut...", el: "Pai, nu faci si tu ceva?...", tu: "Sunt prea obosita...", el: "Dar mi-e foame, n-am mancat nimic...", tu: "Cauta prin frigider ceva..." si tot asa. Cheia reusitei este tonul calm, pasiv, fara sa te enervezi, ca altfel iese cu cearta si il provoci si pe el. Incearca si sa-mi zici ce-a iesit. Calma, pasiva, flegmatica (cum zic psihologii). Cand simti ca te ia cu nervi, inspira si expira adanc de cateva ori, vei contracara astfel efectele simpaticului care te infurie si vei activa parasimpaticul care te linisteste. ;)
    Pup!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. nu mai merge nicio metoda cu astia. pe bune, nu-i mai suport.

    mama, saraca, a incercat. si ea se chinuia cu frate-miu :(

    RăspundețiȘtergere